حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به بیمارستان «کمال عدوان» غزه-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به بیمارستان «کمال عدوان» غزه

به گفته مدیر بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه، رژیم صهیونیستی این بیمارستان را هدف حمله مستقیم قرار داده و بیشتر جراحان آن را بازداشت کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۲۶۱۱۰۴

به گزارش راهبرد معاصر، منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی بیمارستان «کمال عدوان» را شمال نوار غزه محاصره و بیشتر جراح‌های این بیمارستان را بازداشت کرده‌اند.

مدیر بیمارستان کمال عدوان در مصاحبه با الجزیره گفت که این بیمارستان هدف حمله مستقیم رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و این حمله باعث وارد آمدن خسارت‌های سنگین به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر اجازه تخلیه بیماران از بیمارستان کمال عدوان یا ورود هر گونه کمک و تجهیزات به داخل بیمارستان جلوگیری می‌کند. بیش از ۱۵ مورد از بیماران و مجورحان بستری در بیمارستان کمال عدوان به عمل جراحی نیاز دارند که امکان آن در بیمارستان وجود ندارد.

مدیر بیمارستان کمال عدوان تأکید کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان در اطراف بیمارستان مستقر هستند و جازه ورود کمک‌های لازم را به داخل بیمارستان نمی‌دهند. آنچه رژیم صهیونیستی در بیمارستان کمال عدوان مرتکی می‌شود، جنایت عمدی است./ مهر

کلمات کلیدی: غزه بمباران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده